Podrzucam kolejne Netflixowe propozycje na jesienne wieczory. Poprzednie możesz sprawdzić tutaj oraz tu. Seriale pomagają przetrwać ponure wieczory i przenoszą nas do innego świata.
1. El Club – Hiszpańskojęzyczny serial, w którym kilku przyjaciół postanawia zarobić grubą forsę na biznesie narkotykowym. Po drodze los rzuca im oczywiście kłody pod nogi. Nie ma lekko. Oglądam głównie dla języka. Jakoś bardzo mnie nie porwał, ale z braku laku ujdzie. Wiem, że wielu osobom bardzo się spodobał ten serial, dlatego znalazł się w dzisiejszym zestawieniu.
2. Valeria – Romantyczna historia pisarki Valerii, której początkowo nic się nie udaje. Z każdym odcinkiem wciąga coraz bardziej. Valeria pisze powieść erotyczną, ale w jej życiu dzieje się nie wiele ciekawych rzeczy. Krótko mówiąc wieje nudą. Później jest miłość, zdrada i takie głupotki. Jest też wesoło. Serial też jest w języku hiszpańskim.
3. La Linea – Miniserial dokumentalny o narkobiznesie, który panuje u południowych wybrzeży Hiszpanii. La Linea to miasto, które graniczy z Gibraltarem i zarówno drzwiami dla narkotyków do Europy. Dzieje się tak, ponieważ trafiają tam narkotyki przemycane np. z Maroka. Polecam dla każdego kto lubi dreszczyk emocji i nie chce oglądać jakichś specjalnie długich seriali.
4. Emily w Paryżu – Hit ostatniego czasu. Emily to dziewczyna z Chicago, która dostaje pracę w Paryżu i tam się przeprowadza. Zaczyna nowe życie. Serial jest bardzo podkoloryzowany i wyidealizowany. Nie zmienia to faktu, że ogląda się go bardzo przyjemnie i chce się go pochłonąć jak najszybciej. Jest to pozycja idealna na odstresowanie, dlatego polecam szczególnie teraz.
5.Warrior Nun – Serial fantasy o nastoletniej super bohaterce. Dziewczyna dostrzega w sobie nowe, dziwne zdolności i uczy się sztuk walki wraz z innymi zakonnicami. Zakon to jedynie przykrywka, bo uczą się walczyć. Serial jest ciekawy. Spodoba się fanom komiksów.
6. Rozłąka – Główną bohaterką jest Emma, która wybiera się w bardzo długą wyprawę na Marsa. Astronautka dowodzi misją, a na Ziemi zostawia męża i córkę. Po drodze napotykają problemy, które muszą rozwiązać, by przetrwać. Idealny serial dla fanów kosmosu.
7. Domy na miarę marzeń – Uwielbiam takie Reality TV. Główni bohaterowie to małżeństwo, które zajmuje się aranżacją wnętrz. Budują i przerabiają domy innych ludzi. To, co najbardziej spodobało mi się w tym serialu to fakt, że sama przebudowa nie trwa milionów minut. Często dzieje się tak w tych programach typu przerabianie domów. 5/6 odcinka trwa wprowadzenie, a delektowanie się efektami pracy i widokami tylko 1/6. Tutaj możecie zapomnieć o nudzie. Jest ciekawie i pięknie. Jeśli lubisz piękne wnętrza to koniecznie obejrzyj!
8. Kupić plażę – Kolejne Reality TV o domu. Tym razem coś w stylu Seeling Sunset. Jeśli podobało Ci się tamto, to spróbuj obejrzeć to. Akcja toczy się po drugiej stronie USA, w Hamptons. Agenci nieruchomości sprzedają piękne posiadłości za miliony monet. Równolegle toczy się ich życie, są jakieś dramy. Fajny, luźny klimat.
9. David Attenborough Życie na naszej planecie – Ten film dokumentalny powinien obejrzeć każdy. Aż łezka się w oku kręci kiedy naszym oczom ukazuje się to jak bardzo zmieniliśmy naszą planetę. Ile terenów zmieniło się z dzikich, tętniących życiem miejsc w zniszczone, puste obszary. W innych dokumentach tego typu nie ma dobrego scenariusza, zakończenia wpędzają w depresję. Tutaj natomiast na samym końcu David pozostawia światełko, które możemy wykorzystać, abyśmy mogli 'naprawić’ Ziemię, nasz dom.
10. Morderstwo po amerykańsku – Film dokumentalny o prawdziwej zbrodni jaka spotkała pewną amerykańską rodzinę. W filmie można zobaczyć fragmenty prawdziwych nagrań wideo z ich życia oraz poszukiwania i postępowanie całego śledztwa. Koniec jest straszny. Jeśli lubisz takie kryminalne historie to pozycja dla Ciebie.
Leave a Comment